Thursday, July 29, 2010

Selamat Bercuti Najib dan Rosmah

Bercuti ke luar negara tu. Jangan lupa bawa ole-ole untuk rakyat ok. Felda kat Pahang yang dah berpuluh tahun ada masalah air tu confirm ke sudah selesai?!..Ke TV3 datang ok..pastu...hampas..

Sekarang sedang berlangsung persidangan Blogger Asia dan Media Sosial 2010. Tun Dr Mahathir Mohamad menggesa penulis blog supaya berpegang teguh dengan kod etika untuk menulis perkara benar demi kebaikan masyarakat supaya mereka dan blog masing-masing lebih dihormati. Aku rasa bloggers Malaysia mostly menulis benar. Media massa yang menulis perkara salah. Kenapa guna perkataan pelarasan harga atau rasionalisasi subsidi instead of barang naik? Apa kau ingat rakyat bangang ke bodoh?!

Owh tidak..kenapa aku tiba-tiba meroyan pasal politk ni?!..haha...si Tehcik dan CT telah berjaya 'singgah' ke dalam rumah jiran aku pagi tadi. Berderau aku tengok tiba-tiba budak dua ekor tu hilang. Aku biarkan budak-budak tu main kat luar sementara aku bersihkan litterbox tu. Terus aku goncang-goncang makanan dieorang dalam bekas untuk panggil dieorang. Dieorang datang dekat je terus aku tangkap masuk dalam sangkar..haha..

2 comments:

wawa pucca said...

mu ni mmg politik sokmo

dok pong, kucing
haha

jiwa sifar said...

politik tu picisan je nok.

kucing = penyayang...tak caye tny dilla..haha..