Thursday, July 8, 2010

Paul si Gurita spesies dari Sepanyol

Balik dari Senibong terus set alarm pukul 2.30 pagi untuk tahajud. Tepat jam 2.30 pagi alarm berbunyi dan dengan yakin aku off kan alarm tu............
4.45 pagi. Terlajak sudah. Turun tangga dengan bersemangat dan ON TV....Kelihatan Neuer sedang mengutip bola dari gawang beliau. Baru habis highlight. Patut la mata aku berat semacam malas nak bangun. Aku jengah luar suasan seperti mahu hujan seolah-olah meratapi kekalahan Jerman. Orang Jerman kilang aku mesti bad mood hari ini. Mesti mereka mengidam sotong Paul goreng tepung Senibong cekik-darah-parking-kena-bayar.

La Furia Roja memang terbaik. Iniesta dan Xavi memang maestro. Torres?!...Tidak perlu aku ulas lanjut sebab La Furia Roja lebih berhak menang. Kalau Jerman menang sudah pasti panjang lebar ulasan aku beri. Selepas ini..Euro 2012 di Poland.

No comments: