Sunday, July 4, 2010

Sieg Heil - Germany 4-0 Argentina - World Cup 2010

Aku dah berulang kali cakap. priMARADONA ni masih berdegil. Ini lagi sayur-mayur dari England. Takat status legend hand-of-god, piiiirahhhh...Memang berlagak namampus si priMARADONA ni. Tiba-tiba jadi jurulatih, Roy Hogson tu dari umur 26 dah ada lesen jurulatih...sekarang baru dapat coach Liverpool-sandar-kan-pada-kenangan ni.
Tapi sayang Thomas Mueller tidak dapat beraksi lawan Spain nanti. Tapi rugi Paraguay kalah...Hancur harapan pak mertua aku yang tidak berapa nak sihat tu. Larissa Riquelme sudah pasti menarik nafas lega. Tapi semangat Jerman ni tak macam masa lawan England kali ini. Harap improve lawan Spain.

3 comments:

fajridil adha said...

thn ni aku tgk germany paling kuat..

**englang x suko main world cup.. demo suko main betino :)
[my blog]

Mr Star said...

Argentina memang terbaik tapi Germany lebih terbaik.

Superb macam keta kebal Nazi!

encik azuwan said...

fajridil - pasni tgk bundesliga

star - pale hotak hang kete kebal nazi.