Monday, July 26, 2010

Kucing ku lari gagah berani

Ini CT(betina)..actually TC sebab tri-color..nak kasi sedap kasi la CT..ini masa berumur beberapa minggu. 
Sudah lama tidak cerita pasal kucing sejak bermastautin di Nilai. Rumah aku sekarang ada tambahan dan jumlah penghuni rumah aku sekarang 5. Tehcik dan CT adalah penambah seri rumah sewa aku.

Ini Tehcik(puteh kecik). Jantan manja.
Tapi dia punya seksa bawa kucing dalam kereta. Lagi kalau kucing ni buat meow sedih+takut. Luluh rasa hati ni. Dah la pagi yang hujan tadi motor depan aku langgar kucing. Terus aku teringat Tehcik dan CT dalam sangkar kat rumah. Dah la Monday blues..tambah lagi dengan insiden kucing kena langgar...

Mood.......

sangat tidak sabar untuk balik rumah...

4 comments:

apple dilla said...

meow meow comelsss

ade research org yg syg kucing ni kategori org penyayang :)

so kite ni penyayang
wawa tak
haha

encik azuwan said...

haha..sebab tu aku kaweng dulu.

susah siot bela kucing kat taman.ini cam qualifying utk bela anak betul2 nnt..haha.

Mummy_nad said...

homey giler ko soul
ala2 cam home sick slalu
hahaha
anyway..jabulani 2 ape?
bahasa sanskrit ke bahasa arab kuno?

encik azuwan said...

jabulani adalah nama bola yg diguna semasa piala dunia 2010 afrika.

kucing tu tugas dia memburu cicak serta lipas.haha..