Monday, July 12, 2010

La Furia Roja gana la Copa del Mundo 2010

Seperti biasa aku set jam pukul 2.30 pagi tapi bangun pukul 4.21 pagi. Bunyi alarm aku yang masalah atau aku yang susah nak bangun. Faktor ini menyumbang kepayahan aku nak bangun. OK la dapat bangun tengok SECOND HALF EXTRA TIME.haha..

Kat Menara Aqabah MPPG aku rasa abis bola terus pergi kerja bagi sesiapa yang tengok skrin besar di situ. Gerakan dari Navas dari sayap kanan..kepada Fabregas & kemudian Torres. Kemudian cuba menghantarnya kepada Iniesta di halang oleh van der Wiel. Bola dapat kepada Fabregas yang melorong kepada Iniesta yang kemudian melakukan sepakan half-volley menewaskan Stekelenburg yang lebih tinggi dari Casillas.
Terbaik dari ladang La Furia Roja ni. Aku dengar dari ustaz ceramah isra' & mikraj, di Singapura tengok bola dalam masjid tapi sebelum tu dieorang adakan aktiviti kerohanian seperti qiamullail & etc sebelum tengok bola..Wallahualam.

p/s: memang barua la budak-budak kecik taman aku ni. aku jumpa sampah masih di buang merata depan rumah aku.aku perlukan drastik action.

2 comments:

Mummy_nad said...

xde ape yg terbaik pon... tp pengadilan yg tak berapa baik dr ladang padayappa...shit!

encik azuwan said...

aku pun tengok 2nd half extra time je..sokong belanda ke ke?jangan lupe buat sotong paul goreng tepung..hehe..