Tuesday, July 13, 2010

Salah Guna Kuasa


Edisi siasat kali ini membawa aku jauh ke satu sekolah yang berlatitude 1.474029 dan longitude 103.937076. Kali ini aku akan menyingkap penyalah-gunaan-kuasa oleh cvunx ngnfna frxbynu. Aku tiada kuasa untuk menghukum mereka tetapi aku ada kuasa untuk memberitahu apa yang sebenarnya berlaku. Ini bukan fitnah sebab aku ada saksi serta bukti. Ikuti kisah berikut.......

Suatu hari di sekolah, Cikgu Charlize Theron baru sahaja selesai mengajar kelas 10 Spain. Kebetulan selepas waktu cikgu Charlize Theron adalah waktu cikgu Caster Semenya. Tetapi bukan cikgu Caster Semenya yang menunggu di luar kelas 10 Spain tetapi cikgu Larissa Riquelme. Cikgu Charlize Theron bertanya kepada cikgu Larissa Riquelme, "Ini bukan waktu cikgu Caster Semenya ke?". Cikgu Larissa Riquelme menjawab, "Aku relief kelas dia".

Cikgu Charlize Theron kemudian terasa lapar sebab ada dua perut yang perlu beliau isi. Tanpa berlengah lagi cikgu Charlize Theron terus menuju ke kantin untuk mengisi dua perutnya yang lapar. Sebaik tiba di kantin, cikgu Charlize Theron terkejut sebab melihat kelibat cikgu Caster Semenya & Cik Serena Williams sedang bergelak ketawa sambil menikmati juadah di kantin. Cikgu Charlize Theron pelik sebab cikgu Caster Semenya sepatutnya ada kelas di kelas 10 Spain tetapi cikgu Larissa Riquelme di tugaskan untuk relief kelas 10 Spain. Cikgu Charlize Theron hanya pendam dalam hati dan duduk sebelah cikgu Jessica Alba.


Lepas mendapati cikgu Caster Semenya & Cik Serena Williams, cikgu Charlize Theron pun mula buka cerita dengan cikgu Jessica Alba pasal cikgu Caster Semenya relief kelas dia kepada cikgu Larissa Riquelme walhal cikgu Caster Semenya free-tiada-kerja. Cikgu Jessica Alba seraya berkata, "Biasa la tu. Kalau kau nak tahu Cik Serena Williams tu pun lebih kurang juga.".Sambungnya lagi,"Buku rekod mengajar pun Cik Serena Williams suruh cikgu Megan Fox buat. Tapi Cik Serena Williams suruh taip-print-tampal. Kalau guna tulisan tangan kantoi la.".


Cikgu Jessica Alba dengan nada sedih berkata lagi,"Aku dah tidak tahu nak respect dengan diaorang macam mana sebab perangai diaorang ni".  

Tamat.
  
Apa yang aku dapat simpulkan di sini adalah memang melampau. Tapi aku akan sejukkan hati dengan adegan di bawah.
Debit kepada:-

Cikgu Caster Semenya adalah seorang Theh Crabybat Xnana di sekolah berlatitude 1.474029 dan longitude 103.937076.
Cik Serena Williams adalah seorang Cratrghn di sekolah berlatitude 1.474029 dan longitude 103.937076.

Kredit kepada Jessica Alba, Charlize Theron, Larissa Riquelme dan Megan Fox di atas lakonan mereka.


p/s: ROT-13.

2 comments:

shauqi said...

haha.. aku tau sape Charlize Theron. wei bini aku pon ngidam kek batik gak minggu lepas..haha. die wat sendiri gak.

jiwa sifar said...

baka bekas graduan sains komputer mmg suka kek batik kot..haha..