Thursday, August 26, 2010

Resident Evil : Afterlife


Ini adalah sequel ke-4. Resident Evil - Resident Evil: Apocalypse - Resident Evil: Extinction. Aku kenal Milla Jovovich ni masa dia berlakon dalam Fifth Element. Aku tengok cerita ni pun sebab member aku dah download, so tengok je la. Kang membazir pulak dah download tak tengok.

Wayang?!..Semestinya tidak, tunggu keluar DVD pastu download macam biasa. Jimat pun jimat. Plot ni si Alice(Milla Jovovich) menyambung perjalanan beliau untuk menyelamatkan manusia yang terselamat dari virus. Alice mendapatkan mendapat pertolongan dari seorang kawan yang tidak disangka-sangka. Petunjuk untuk menyelamatkan lebih ramai orang dari dijangkiti virus telah membawa Alice ke Los Angeles. Di LA ni ada perangkap menanti Alice.

2 comments:

en_me said...

camane nk download movie erk..

encik azuwan said...

kena tunggu DVD die release.baru gambar santek.hehe.