Thursday, August 5, 2010

Perang blog


Memang canggih giler zaman sekarang ni bak hang. Dengan hanya menggunakan blog pun boleh bergaduh. Owh..ini tidak lawak OK. Ini benar-benar terjadi. Berlaku terhadap blogger yang pernah keluar surat khabar lagi. Aku pun tidak pasti macam mana jari-jemari lincah menekan papan kekunci. Tiba-tiba terjumpa pasal ni.

Sebab minggu ni aku punya ke'amarah'an agak FULLBAR, aku nak cerita pasal marah. Marah?!..Semua orang ada perasaan marah. Yang membezakan adalah cara kita mengawal kemarahan kita. Ambil wudhu' juga adalah salah satu cara menenangkan hati yang marah. chewah...bukan main lagi..aritu baru lepas geram kat Dr Venkat.haha...Ok la dari aku kasi penumbuk atau pelempang sedas dua.

Memang canggih sekarang ni. Bertepuk tampar lempang tumbuk dalam blog je. Apahal aku nak menyibuk pasal perang blog ni?!..Sebagai pengajaran. Sebab aku pernah komen blog allahyarham Nurin Jazlin pasal Jazimin aka ayah allahyarham. Aku komen supaya Jazimin di siasat. Lepas tu...kena hentam gila-gila. Dah mintak maaf pun still bertalu-talu kena 'khutbah'..bukan buka pekung di dada tapi nak beri pengajaran..haha.masa tu awal-awal blogging. memang kaw-kaw aku kena. Lepas kes ni. Aku agak berhati-hati memberi komen.

Dah mintak maaf pun masih ada yang tak puas hati walaupun Encik Jazimin secara terbuka dah maafkan aku.  Kes Nurin ni sampai sekarang buntu. OK sambung balik pasal gaduh via blog ni. Aku pun tidak berapa nak faham apa yang dieorang gaduhkan sangat tapi kalau korang faham sila kasi tahu sama aku. Aku punya 'enjin' memang lambat nak panas.

Sampaikan ada yang jadi mangsa keadaan bak kata pepatah, merak sama merak bergaduh kupu-kupu tersepit di tengah-tengah. Aku menggunakan merak serta kupu-kupu sebab ia melambangkan wanita..haha..


Ni adalah link yang gaduh serta kupu-kupu yang tersepit.

ni pula pasal kat blog allahyarham Nurin Jazlin.
aku guna nama soul krasty.

Password?!!..sila skrol ke bawah...

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
rahsiaencikazuwan




No comments: