Monday, August 9, 2010

Ramadhan Menjelma..Jual kek?

Insyallah kita akan berpuasa lusa. Oven yang aku betulkan sudah berfungsi seperti sediakala. Berbaloi satu ratus lapan puloh hengget aku laburkan untuk baiki(ini ayat Shauqi). Kek pertama adalah kek butter.

Letih+pening lepas setelkan Indoor Games kilang aku. Main carrom dan dart je pun. Dia punya bising...pergh...lagi-lagi yang main carrom. masuk sebiji dia punya jerit..sabar je la. Macam-macam kontroversi, dengan aku yang tak berapa nak kawal budak-budak kilang aluminium ni. Pukul 7 malam baru habis. Aku main carrom dapat nombor empat. Jadi la.

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

6 comments:

shauqi said...

siot soul..haha

encik azuwan said...

haha..betul la..ko kan selalu cakap baiki moto..baiki kereta.

wawa pucca said...

Eh aku pon guna ayat baiki
Acop gelakkan aku

kita betul kan shauki? Haha

encik azuwan said...

ko dgn shauqi dh boleh buat geng 'baiki'.

shauqi said...

wawa, kite btul! sape x gune ayat "baiki", org tu mmg SALAH..haha

eflizaa said...

aku kat lab pun bosan2 men carrom gak...

pantang masuk sebijik..jerit xbley blah...wkakaka