Tuesday, April 13, 2010

Ohh Asma..Pergi kau!!!..

Aku kenal Asma ni sejak aku belajar sekolah rendah lagi. Memang susah nak tidur malam kalau jumpa Asma. Kerja pun rasa tak semangat selagi Asma ni tidak pergi dari Pasir Gudang ni. Aku sudah berkahwin, aku tidak perlukan Asma..Aku sudah ada Ain.

Asma ni memang selalu susahkan hidup aku...darnNn..


Aku telah menghidap asma sejak aku sekolah rendah lagi. Tapi asma aku datang dan pergi. Kali ni aku rasa lain macam sikit asma yang datang ni. Tidur pun tak lena. Kat kilang bantai minum nescafe untuk hilangkan ngantuk. Semoga cepat sembuh.Amin.

9 comments:

fajridil adha said...

bakal bini aku AIN gak.. hehe

Umi said...

lorr.. kisah yee... ko ada asma... sian dia..

Halmey @ Berg said...

bongokksss..

apple dilla said...

sejuk kot rumah kau?
or tak jaga mkn?
aku time kecik dulu slalu kena asma.
skang alhamdulillah tak dah

btw, gambar sape la kau tempek tu?

encik azuwan said...

fajridil, orang nama ain mmg santek2:)

umi, lame ade cume tak teruk tapi sokan tetap sokan=p

berg, rilex berg..tau ko dh tak sabo mau kaweng.

dilla, aku mmg ade asma.aku pn xtau ape aku buat utk undang asma aku ni..haha..awek tu aku GOOGLE.hehe..

eflizaa said...

MAngkuK hayun tOLLLL....ingat mende pe tadiiii....!!!

encik azuwan said...

ko la mangkuk tandas berayun=p

cindir-rela said...

encik azuwan, adakah itu gambar isteri kamu?

canteekkk!

encik azuwan said...

owh...tidak wahai cindir-rela..isteri aku lebih santek..haha.