Thursday, April 8, 2010

Jersi Baru Liverpool

Akhirnya, selamat tinggal Carlsberg. Selamat Datang Standard Chartered. Patut susah nak menang trofi, sponsornya arak. Lepas ni bola pakai jersi Liverpool dengan sponsornya sekali tanpa was-was. Dengan keberkatan Standard Chartered, semoga banyak trofi akan di menangi.

Jersi wajib beli ini. Walaupun zaman kegelapan Liverpool sedang berleluasa tapi i got nothing to lose.Yang penting aku tumpukan kepada Liga Industri Pasir Gudang.


10 comments:

ASRAL ENTERPRISE said...

aku sedih ni sbb mu tersingkir dr uefa champions league.. hampeh tul.. harap2 liverpool dapat menang kat ueropean cup..

[Ziarah2lah ke Blog Asral Ent]

encik azuwan said...

haha..feels sorry for MU gak.tp gol robben mmg terbaek.thanks sbb bg sokongan.

wawa pucca said...

smlm aku nak beli satu jersey pompuan nya..

aku hampir nak bayar dah.
baju tu baju arsenal.

nasib baik aku tnye mawi,
awak suka arsenal kan?
sy nak tiru awak ni..

dia ckp chelsea la..

ITU PON AKU TAKLEH NAK BEZA

CMNO?
HAHAHA

wawa pucca said...

sbb semua je sama aku tgk.
hahaha

mana nak dpt jersi murah kecuali kat jalan tar?

encik azuwan said...

haha..kne asah knowledge psl bola.jgn asek camwhoring je ngan si dila tu.sambil2 camwhoring bincang knowledge bola.

shauqi said...

Tanpa sponsor arak, liverpool pasti menang!! pape pon gol robben terbaek!haha

encik azuwan said...

betul..betul..betul..

sorry sorry Man United..

apple dilla said...

ntahnye wawa ni, main je futsal.
pasal bola bukan nk amik tahu.
meh sini aku ajar skit (mcm terer)

bagus tiada lg arak
moga bertambah berkat

Halmey @ Berg said...

jersey dah lawa..
men pn kena la bagus2..

encik azuwan said...

dilla, ko pun 2x5..haha..ko g nuntut ngan jebeng.

berg, bagus2..tgg season dpn keberkatannye..