Wednesday, September 8, 2010

Serunding Emas


Serunding emas nama di beri, boleh didapati di alam maya.
Serunding ayam daging sedap tak terperi, mari beli dengan saya.

Tiba-tiba berpantun..Masa zaman kemelesetan ekonomi(yang memang selalu meleset) aku kat KL. Serunding adalah lauk aku di makan dengan nasi. Serunding aku sembunyikan sebab nanti budak-budak ini pau.haha..kedekut betul aku ni tapi nak teruskan hidup punya pasal. Aku beli serunding ni dengan salah seorang founder Serunding Emas ni, Habbun si pelawak tulang.haha..

Kenapa pelawak tulang? Sebab dia ni kurus dan boleh dibuat sup tulang. OK cukup bab mendengki si Habbun ni. Aku ingat nak buat bisnes serunding ni tapi dengan aku pun makan tak berapa nak cukup, nak keluar modal..Masa zaman kat KL memang sudah, hidup cukup-cukup makan..Tidak boleh nak enjoy sangat.. Aku nak ucapkan tahniah kat Star(Zaini) sebab aku berjaya merealisasikan angan-angan aku ni.haha..

Aku sudah tempah 1kg serunding ayam dan 1kg serunding daging. Aku pos ke Segamat dan Air Tawar 5. Dah sampai atau belum serunding aku, jangan posmen makan sudah serunding tu.


No comments: