Monday, March 29, 2010

Gaya Hidup Sihat

Sejak dua menjak ini kehadiran six pad sangat tidak konsisten. One pad semakin lama semakin menunjukkan kedominanan nya.WTF..

Antara penyebab utama ketidakhadiran six pad ini adalah makan sampai kenyang. Sabtu lepas abang aku payung besar makan di Senibong. Memang ingat akhirat(tidak ingat dunia) je masa makan ni. Patut la seluar kerja aku rasa sendat semacam je masa merempit naik motor. Ada ketumbuhan lemak rupa-rupanya.
Selain itu isteri masak sedap juga antara elemen yang membantu one pad. Tidak sampai hati untuk tidak menghabiskan lauk yang sedap. Membazir itu amalan SYAITON!!..Lagi satu..Kedudukan aku sebagai striker bola kilang mungkin akan terjejas akibat masalah one pad ni...Owh..tidak sanggup aku.

Aku nekad untuk mengembalikan six pad yang selalu tidak hadir ni. Semoga berjaya untuk aku!!..

No comments: