Monday, March 29, 2010

Mahu Tambah $50 Paypal


Aku memang suka bertanding. Kenapa?!..Sebab aku setakat ni BARU menang sekali, itu pun dapat t-shirt je. Kali ini aku nak menang yang $50 ni. Paypal aku tinggal beberapa dollar je. Mahu pasang Streamyx di rumah serta memuat turun segala macam cerita untuk isteri terchenta. Kalau korang takde Paypal, boleh guna Paypal aku & itu pun kalau korang menang...haha(ketawa mata duitan)..nanti aku bayar la jumlah Paypal tu bersamaan berapa ringgit tapi kira cincai je la..

I just enter a contest entitle “$50 cash to your paypal Account” at my friend’s blog,
RajaKamil.com. He is the owner of www.EAsqueeze.com which sell a tool to build
instant squeeze page in less than 15 minutes. If you want to join this contest, please
visit him at RajaKamil.com for more information.

Yang penting korang perlu ada akaun Paypal. Kalau takde pun korang boleh masuk & kalau menang duit $50 tu ko kasi derma sama aku.haha..Tarikh tutup 30 April 2010. Masih panas lagi ni.

Syarat-syarat pertandingan adalah:
  1. Salin quote di atas ke dalam posting blog korang
  2. Pastikan yang ketiga-tiga link dalam quote tu betul.
  3. Komen dalam post pertandingan di sini.
  4. Boleh masuk banyak-banyak-banyak kali asalkan blog yang berlainan.
  5. Pemenang dipilih secara rawak.
Tapi aku tidak pasti blog bahasa melayu layak atau tidak..lantak..kita terjah!!!..

May the best luck win!!..

No comments: