Wednesday, January 26, 2011

Hanis Zalikha + Fasha Sandha



Pelik la mimpi aku sekarang ni. Mimpi nak dengan selebriti je. kahkahkah...


Lepas dengar Fasha Sandha sudah putus dengan Jejai. Terus aku mimpi Fasha Sandha. Jangan fikir yang bukan-bukan pasal gambar di atas. Ini mimpi semalam. Pagi tadi aku mimpi dengan..jeng..jeng..jeng..

 
curi dari blog Hanis.

Bukan setakat dengan Hanis Zalikha je. Dengan pakcik Zainal aka bapak Hanis Zalikha sekali aku angkut dalam mimpi aku tu.haha... Siap borak dengan pakcik Zainal lagi.

Pakcik Zainal: Reti betulkan motor x?
Aku: Reti hantar pergi bengkel motor boleh la..Tapi rumah saya dekat dengan Teluk Sengat.


Pakcik Zainal: Owh..
Aku: Situ barang-barang motor murah, kalau nak boleh pesan dengan saya.(ayat nak ambil hati..hahaha..)

Bunyi alarm Blackberry aku tiba-tiba berbunyi lalu memusnahkan mimpi cubaan aku nak tekel bapak si Hanis Zalikha. Tengok jam pukul 5.30 pagi. Mimpi je pun tapi bini aku masam muka jugak.haha.. Cemburu itu tanda sayang. Dah la hujung minggu ni nak balik Segamat, mana tau terserempak Hanis Zalikha tunggu bas tepi jalan. haha..

Mimpi je pun. ppffttttttt...

p/s: jangan marah ye isteri ku terchenta. mmuuaahhhHHhh. tak tau nak post psl ape.haha..

3 comments:

Madi @ Aed said...

siap mimpi..kalu aku mst ngamok..;p

ko saje je nak wat ain maroh..ish2..

laila sanuri said...

sejuk sikit ain baca ayat p/s ko tu hehhe

Halmey @ Berg said...

apsal ko tak mimpi ustaz karim je???