Wednesday, January 5, 2011

Skuad Johor FC 2011


sumber dari di johorFC.com

Barisan Belakang dari kiri : Hamzani Omar, Suhardy Alby, Badrul Khalid, Mohd Radzi Jasman, Fazli Paat, unknown, Mat Saufi Ibrahim, Khairul Ismail, Azizan baba, Shahrizal Saad, unknown

Barisan Tengah Dari kiri : Eddy helmi, Khairi Kiman, Mohd Hafiz, Syafwan Ridwan, Rashid Aya, Ridwan Maon, Ipin, Kapten presiden tahun lepas, Rahman zabul, Irfan Ghani, Ezaidy Khadar, Rizal Roslan

Duduk Dari Kiri : No 2 Rezal Zambery Yahya, No 5 Azuan zain, No 8 Anis Faron


Gambar tidak rasmi pasukan Johor FC 2011 yang berlatar belakang kan khemah.haha..baru lepas buat komuniti servis ni kot.


* = Skuad Piala Presiden

Cantik juga jersi baru skuad Lebah ni. Wajib beli memandangkan tahun ini Liverpool macam haram je tahun ini. Salah satu petanda nak kirim jersi kat Berg tapi stok habis..Mungkin tahun ini nak cuci dosa Carlsberg..wakakaka..tapi aku masih lagi YNWA.

4 comments:

Halmey @ Berg said...

mane nak beli jersi ni wei??
kalau ade tapau kat aku 1..
berkenan la plak tgk..

encik azuwan said...

kat pasir gudang la..haha..dtg la cni..senai manede stadium.

Ahmad Hamizan said...

bro,kat pasir gudang mane ade jersi ni? sarang jking ade ke?

encik azuwan said...

gua tak usha lg.belum jual lg kot.tunggu la game start.mesti ade jual kt luar stadium.