Thursday, January 20, 2011

Aku dan Saman


Aku telah mendapat saman pertama aku. Tahniah kepada aku dan juga PDRM. Aku dapat tahu pun sebab mak aku call cakap ada surat saman sampai. Aku check dalam MyEG memang sah saman itu.cett..Kena jadi ah long minta duit pada orang yang ada hutang dengan aku.haha..


Mungkin masa tu aku perasan diri aku Sebastien Vettel. Padahal Saga je pun, 1.3 AUTO pulak tu. Lain la manual, baru la pergi. RM300 dan diskaun dapat RM150. Koyak juga poket aku ni. Masa ni mungkin OTW balik Segamat untuk jenguk anak terchenta. Nasib Gelombang X aku tak kena speed trap juga. Macam laju sangat je Gelombang X aku tu.haha. Kompaun tu aku boleh tahan lagi tak bayar. Ini saman OK.


Tapi aku dengar saman ekor ni nak dimansuhkan...... Jalan clear mesti la bawa laju, masa itu emas walaupun di kedai emas tidak ada masa untuk di jual. Ada faham?!..Saman ekor ni macam jalan pendek untuk PDRM dapatkan wang express. Ececece..Dah aku salah bawa laju lagi nak salahkan PDRM. Habis tu jalan clear tak kan nak bawa 80 km/j. Demi masa, manusia itu dalam kerugian. Ada faham?!..Kalau tidak faham buang la tulisan Allah & Muhammad dalam logo PDRM which is sangat tidak relevan.

sekian bebelan untuk hari ini.

p/s: the fish will bite when you least expect it.

1 comment:

laila sanuri said...

eh ko...hehe..
untung dapat diskaun tau...
!!

ahahaha