Monday, December 20, 2010

Kucing Jahat



Aku sekarang memang tengah berangin kat seekor kucing jantan hitam kat taman aku. Setiap hari kucing aku kena serang padahal kucing-kucing aku tu dah mandul. Yang aku geram masa aku halau kucing hitam tu rilex je jalan dan bukan berlari.

Kalau aku dapat tangkap kucing tu. Aku buang kat KL. Aku tengah fikir idea macam mana nak tangkap kucing tu. Pagi tadi sampai terberak-berak Tehcik kena serang kat garaj dan aku terpaksa mandikan kucing aku tu. Dan juga kena bersihkan tahi Tehcik kat garaj. Sebelum ni CT kena serang, terkencing-kencing si CT tu kat tempat dia kena serang.

mode: avenger.

2 comments:

ainazliena said...

maner ler kucing itam tu tahu kucing ko tu mandul..pi pggl nagaiyah..dh bjaya tangkap sekor kucing kt kilang ni smlm..ahaks..

encik azuwan said...

kucing bongok tu boleh la nagaya tgkp.haha..mau semput nagaya nk tgkp kucing hitam ni..tak pun nagaya kne kejo ngan kucing hitam ni.