Thursday, December 16, 2010

Keceriaan semakin bertambah



Mula-mula Zaheen, sekarang Tehcik dan CT sudah sampai Pasir Gudang. Semestinya security guard aku berdua tu akan pastikan makhluk perosak akan hidup merana. Masa ketiadaan Tehcik dan CT, bukan main lenggang cicak serta lipas jalan-jalan dalam rumah aku.


Tapi malam tadi security guard aku tu mengalami diarrhea sebab makan IAMS, sebelum ni makan Science Plan. Pasir Gudang tak ada kedai jual SP dan aku rasa area JB pun tarak jual. Hari ni nak cuba Royal Canin pula sebab sebelum di hantar balik Segamat security guard aku ni makan RC.


Semestinya security guard aku ni sudah makin besar dan gagah dan tidak boleh menghasilkan zuriat.haha. Ini adalah untuk mengelakkan mereka hasilkan anak luar nikah serta memastikan mereka sihat dan tidak terlalu keroncalan sangat.

3 comments:

the bert said...

bijak ko merancang masa depan utksecurity guard ko..hahaha

I am Nad said...

ko kemeli ke kucin2 tu..bagus..nti jd cam kucin kat umah besan mak aku..besar cam anak rimau..

jiwa sifar said...

tp ade alpha male yg selalu gadoh dgn security aku tu.aku nak tgkp kucing tu buang daerah trus.