Monday, January 25, 2010

Mangkat - Futsal - Aduka - GutterMalaysia

Al-Fatihah..

Dari kemangkatan Sultan Iskandar sampai lah kepada Aduka Taruna..Hujung minggu yang penuh sensasi. Tapi aku tak pasti Blog Party JB masih diteruskan atau tidak.

Sesiapa yang tidak sempat baca apa yang Aduka Taruna tulis dalam blog dia. Lupa aku jumpa mana screenshot ni.


Tujuh hari berkabung. Aku dengar pasal kalau seorang Islam tu mati pada hari Jumaat akan terlepas azab & siksaan kubur. Aku pun tak berapa pasti. Tapi masa hari Jumaat pagi tu hujan selebat-lebatnya seolah-olah menangisi kegeringan Sultan Iskandar seterusnya kemangkatan nya.

Pasal futsal tu malas nak cerita sebab dapat Naib Johan. huhu...Aktiviti sukan kilang terakhir untuk tahun 2009.

fyi: Pekeliling pasal penarikan COLA sudah keluar cuma tidak tahu bila akan dikuatkuasakan. wahai KERAjaan yang mendahulukan rakyat untuk kesusahan...
-. .- .--- .. -... / -.- --- / -- . -- .- -. --. / - .- -.- / --. ..- -. .- .-.-.- / .--. .-. --- --. .-. .- -- / .--. . .-. -- .- - .- / -... .. -. .. / -.- --- / -.- --- / - .- -.- / -.- .- -.-. --- .-.-.- .-.-.- .--. .-. --- --. .-. .- -- / ..- -. - ..- -.- / .- -. .- -.- -....- .- -. .- -.- / -- .. ... -.- .. -. / -.- --- / .--. --- - --- -. --. .-.-.- .-.-.- -- .- -. .- / -- --- .-. .- .-.. / -.- --- / .-.. .- .... .- -. .- - .-.-.-
Owh..ada lagi blog yang lagi teruk dari Aduka Taruna..Nama dia GutterMalaysia.blogspot.com. dieorang cakap mamat ni duduk di luar negara.

Apakah?!...Sekarang ni isu provokasi memang menjadi-jadi..Akhir zaman.....sabar kan sebahagian dari iman=)

p/s: jumpa laluan terpendek(bagi motosikal) ke Taman Rinting lalu Kg Pasir Gudang Baru. kat kilang aku kecoh pasal lilitan hitam/putih ni. Tak pasti nak pakai yang mana satu. Tak silap aku kalau pakai uniform kena guna lilit hitam 3inci lebar.

updated: GutterMalaysia sudah delete entry dia pasal sultan johor..tapi kalau korang klik kat link atas tu still ada cache dia..

4 comments:

fajridil adha said...

ko pakai uniform? dah jd polis ke skrg? setau aku badan beruniform mcm polis, askar,tentera mcmtu je yg pakai lilit warna hitam.

**aku ari2 pakai songkok lilit putih.. makin macho aku beb..hehe

fajridil adha said...

saje nak bgtau.. apsal ko xpasang iklan advertlets? aku dah dpt rm300 kat situ.. kat nuffnang nak dpt 30 pun susah..

**tgh tunggu payment dr clicksor plak ni.. masyukkk.. hehe

jiwa sifar said...

uniform kilang daa..haha..aku gne nuffnang+adsense+affiliate je..

Farfar said...

soul, aku nak emel. nak invite kau ke blog aku. terpaksa set private. nak tau. kat facebook pon ok.