Thursday, January 14, 2010

SEPULUH juta tak cukup

rasa seperti mahu minum air sirap sampai lebam je..ape kejadahnya ni?!..tamak haloba namampus betul la Kementerian Belia dan Sukan & Persatuan Bola Sepak Malaysia. orang tamak selalu rugi macam anjing dengan bayang-bayang.. Nak hantar pergi England..bagus sangat ke England tu?mentang-mentang asek tengok EPL je..mudah terpengaruh...Tak payah jauh-jauh..Jepun & Korea kan ada. yang korang menggatal nak hantar pergi Eropah tu apesal?!..mangkuk tandas berhayun betul la..hantar pi Angola lagi bagus..sambil-sambil tu boleh jalani latihan ketenteraan sikit dengan pemberontak kat sana.haha..

Yang aku tak boleh blah KBS ni hajat LIMA PULUH juta!!!...negara Afrika yang miskin tu boleh keluarkan Drogba, Essien & banyak lagi pemain terer namampus. tak payah guna duit banyak la..yang penting sistematik.dari korang duduk melingkar dalam pejabat FAM or KBS..baik korang scout(istilah Championship Manager) bakat-bakat terpendam seluruh daerah kampung jajahan.

Mintak banyak-banyak kalau takat nak kenyangkan kroni...harrrkkkKK ptuihHhh...Lagi satu..kepimpinan tu harap-harap dapat ditukar dengan barisan baru..asik-asik muka sama je. kat dunia memang la ko ada pangkat Dato' la..Tan Seri la..boleh bawak akhirat ke?..

eh..eh..apesal aku tiba-tiba emo..kan malam jumaat ni..ehem-ehem..emo sebab Liverpool manjang kalah je. Johor kalah dengan Kelantan...Johor FC lak seri...

FULL STOP.

5 comments:

fajridil adha said...

johor fc leh seri plak tu. patutnya leh menang. adei.. johor tu kalah ke seri ke xde kisah punya. sbb aku dok pg. hehe

**bab 50juta tu, malas aku nak ckp byk. dgr nama FAM je dah rasa nak ludah je. jd baik aku senyap je la. hehe

farah fadhil said...

biase la
budget byk2, nnt ade la pihak2 yg mkn lebih
dh dpt agak..

wawa pucca said...

bab bola dan kucing aku takleh komen panjang a soul.

cmne ni


ok..usaha lagi akan dtg.

jiwa sifar said...

fajridil - aku support asal johor.haha..johor perbandaran muar pn aku sokong.

dilla - kroni diutamakan rakyat dipinggirkan

wowwa - haha..nnt aku bini aku train ko jadi ske kat kucing..

Farfar said...

soul, aku tanak cakap pasal bola sebab aku tak reti. softball ok. golf ok. hahahah...aku just nak bgtau aku dah tukar link sebab students aku dah jumpe blog aku. menyusahkan aku nak ngumpat mereka.

htto://faramajujaya.blogspot.com/