Friday, January 22, 2010

Blog Party JB


ini party bukan sebarang party..kat pasir gudang tu..pergh..tapi yang sedih nya..bajet aku tiada sebab Ahad ada lawan futsal..isskkKkk..pipiyapong ni terbaik dari ladang penulisan dia. ada baka-baka A Samad Said gitu tapi janggut belum panjang+putih. Jimbo (band Parkinson tak silap aku) ni aku rasa kalau budak-budak underground scene mesti kenal mamat ni. Arwah jiran aku dulu vokalis band Depress kenal si Jimbo ni.

tapi mana tau aku ada terjumpa RM20 kat tengah-tengah jalan masa nak pergi solat jumaat pun cun jugak..kalau nak extreme sikit mintak sedekah kat masjid Taman Air Biru masa solat jumaat..pastu balik kilang kena bahan dengan budak-budak kilang..cetTtt..tapi nak lagi exreme?!..curi pure aluminium kilang aku..kena buang kerja+masuk lokap..haha..either ways..aku nak usha je port dieorang party ni. mana tau ada perkara tak elok berlaku aku terus roger MPPG..hehe..

No comments: