Monday, January 4, 2010

hidup tak semestinya sedap

bak kata walls...hidup biar sedap..hidup biar sedap my ass!!!..haha..
mimpi pertama aku kat rumah sewa adalah....

Saga SE aku kena curi dengan awang hitam. berderau siot darah aku mase bangun tido tu. terus check kuda puteh aku, nasib still alive & kicking...

hujung minggu ni cadangnye nak pekena setimBOT kt dataran jay bee dengan rakan-lepak-sewaktu-bujang. ngeh3...nak bako2 member yg masih bujang..adakah korang tau gaji pemain bola di malaysia berape riban?!...lebih besar dari graduate ijazah..malah ade yang bergaji LIMA angka...apakah?..cruel life?...selamat datang ke dunia..hehe..this is what human called LiFE!.

kena hadapi ketidakadilan dalam dunia ini dengan tabah. walaupun perit nak telan...hai dunia..opss..sudah waktu lunch..daa

5 comments:

wawa pucca said...

life is cruel,




what u give u get back
(tak abeh2.hahha)

takpe,
kita ada Allah

encik azuwan said...

pandai.

nashkia said...

tapi pemain bola xde masa bukak facebook mase tengah training atau tournament

kita?
time tgh keja?


hahahaha

encik azuwan said...

sbb dieorg tak training 8jam or 12jam straight.

apple dilla said...

main bola pun dh bleh kaya kn.
SEA game aritu diorg dpt bonus rm30ribu.

aku nk main bola gk la pasni.
tamau jd cikgu.
haha..