Wednesday, June 29, 2011

Pazz Da Pizza



Lupakan PizzaHut dan Domino's. Kita ada Pazz Da Pizza. Aku nak review pasal pizza ni. Walaupun makan dua kerat dan berkongsi dengan bini aku.haha. Memang berbaloi serta murah. Roti pizza dia pun lembut cuma aku suka yang roti nipis.


Siap delivery lagi tu area Pasir Gudang. Semalam balik main bola setelah score dua gol dan assist satu, nampak bini aku tengah berbuka puasa. So aku join sekaki teman bini aku makan. Nampak pizza, aku mati-mati ingat bini aku pergi beli kat Pizza Hut. Sekali bini aku cakap Pazz Da Pizza, aku pernah dengar sebab ada orang post pasal pizza ni pada Facebook.

Pizza yang bini aku bawa balik tu perisa ayam dan daging. Aku tidak pasti nama saintifik pizza tu tapi aku dapat rasa daging dan ayam kisar. Much better dari Pizza Hut roti dia. Untuk maklumat lanjut sila pergi ke blog Pazz Da Pizza.

update: Ahad kedai tutup..haha..

p/s: agak-agak aku dapat voucher tak promote Pazz Da Pizza ni?..haha..ikhlas-ikhlas=)

No comments: