Tuesday, June 7, 2011

Liverpool Asia Tour 2011 - Malaysia XI vs Liverpool - 16 Julai 2011



Pergh..Meleleh air liur je la tengok ni. Tengok dalam TV pun jadi la.haha. Harga tiket dari RM388 hingga ke RM58. Berdasarkan pengalaman aku menonton bola di Stadium Nasional Bukit Jalil, kecikkk je aku tengok pemain bola tu.

Aku rasa better aku kumpul duit pergi haji. wakaka..Aku bukan hooligan sangat pasal bola ni. Sedang-sedang elok sahaja pasal bola ni. Kalau kawan-kawan atau Perdana Menteri nganjing pasal Liverpool aku OK je. no butt-hurt.


Ko tengok agihan tempat duduk tu. macam nak cabut trek tu, menyemak sungguh. --> pendapat orang nak beli tiket RM58. haha..Agak-agak harga Bench tu berapa ek?


Pemegang kad kredit/debit Standard Chartered paling beruntung sebab mereka merupakan orang pertama yang dapat beli tiket ini siap dengan Training Pass. Yang bukan pemegang ni kena berebut-rebut.haha. Aku memang confirm tidak akan beli melainkan tiba-tiba terpijak tiket berharga RM388 tu.

Stadium JCorp yang sekangkang kera tu susah nak pergi, apetah lagi yang kat KL sana.

1 comment:

shauqi said...

aku ade kad debit standard chartered..haha tapi xdenya aku nak beli. baik tgk tv je. selesa. duit boleh sep kat pampers yusuf 2 bungkus..haha. eh, ade LIVE ke kat tv??