Monday, November 29, 2010

Jengkel

Aku memang tidak suka satu pelawat anak aku ni. Pelawat tetap should i say. Masa aku ada takde pulak pelawat tetap ni datang. Nak banding anak engkau dengan anak aku. Dari kepala aku takde gunung merapi boleh ada gunung merapi tumbuh kat umbun-umbun.

Apa masalahnya kalau anak kau tidur lena tidak bangun-bangun kalau tidur meniarap?! Tidak perlu praktikkan kat anak aku boleh tak sebab kau dah cuba dan tidak berjaya bukan?!.Kalau angkat anak aku tu tolong pegang tengkuk dia, apa kau ingat anak aku tu dah cukup kuat tengkuk dia.

Dah la hari ini dah tepu. Tambah lagi dengan cerita pelawat tetap ni. Tarik nafas...Hembussssss.Tarikkkk..Hembussss..sekian.

1 comment:

Umi said...

ish2, apa la pelawat tu dah buat, sampai ko marah mcm tu sekali.. tp tu la kan, bila tak kasi dukung, ckp kita sombong.. tp bila dah bg dukung, dia lak suka2 hati dukung cara dia...