Monday, November 29, 2010

FIFA 2011


Game?! Dari ke Nintendo sampai ke XBox. Aku biasa bantai main game kat rumah bini aku kat Segamat. Adik bongsu bini aku yang selalu hasut aku main.haha..FIFA 11 memang lain dari yang lain. Dulu aku suspek kat PES tapi sekarang FIFA menjadi pilihan sebab lagi super real.

Cerita pasal game, aku pun dulu memiliki game yang guna tape tu. Masa tu UPSR, mak aku punya geram sampai sembunyikan game tu. Memang sedih la. Dalam-dalam sedih tu masih mencari tapi tidak pernah jumpa. Memang terer mak aku sembunyikan game tu.

Bila sudah abis UPSR, aku terus tanya mak aku mana game tu. Mak aku selamber cakap dalam periuk bawah para. Memang tidak tercapai dek akal aku sampai begitu kreatif "peti simpanan" game aku tu. Masa sudah sekolah menengah aruk main Play Station pulak. Macam biasa game yang akan aku main, Winning Eleven atau Pro Evolution Soccer. FIFA waktu ni ada juga tapi memang bodoh piang game dia.

Tapi sekarang FIFA pantas mendahului Winning Eleven dan PES. Mari layan FIFA 11 : Real Madrid vs Arsenal. Aku sokong team yang ada Mesut Ozil. Sekian.

3 comments:

aRuL aSh.. said...

menarik topik bro..

follow u

the bert said...

dh lama x men fifa..dulu men fifa pastu jumpa pes..start men pes..lepas baca komen ko rase nak men balik pulak fifa..

jiwa sifar said...

main FIFA lagi best woo..kerat jari.