Friday, August 5, 2011

Pinjaman ASB vs Simpan Sendiri



Aku pernah buat research pasal ni tapi dah hilang semua. Tengah buat excel pasal perbandingan ni. Ini sebab ada makcik banker di Pusat Bandar Pasir Gudang yang sokong Bersih 2.0 mati-mati defend buat pinjaman ASB lagi berbaloi.

Nanti sudah siap aku letak sini. daa..

4 comments:

laila sanuri said...

aku pn ada wat kira2 gak dulu....terus kuar kan baliik wet yg kiteorg masukkan...
kira ar..pastu ko bg tahu k.
mana lagi untung!!
chaiyok!!

senyumsokmo said...

apa2 pon try tgk fatwa pasal asb nie kawan...seeloknya dok payah join la..mende2 syubhah gini nie...pastu nak bg makan anak isteri plak...jd darah daging..terang2 kite tau pelaburan asb nie bercampur antara konvisional...pk2 kan la...slm ramadhan

encik azuwan said...

aku pernah baca kt UZAR psl ASB ni.pening2.mcm nk convert ke emas je rase.

fajridil adha said...

xyah pening2 kira. ko fikir secara logik je, nape pihak bank berkempen utk ramai2 wat pinjaman asb ni? xkan la dorg baik ati nak bg peminjam tu dpt duit yg banyak. nama pun Bank a.k.a along berlesen..