Monday, August 22, 2011

Kuda Putih


Lama Kuda Putih aku tidak 'pow' aku. Tetapi semalam beliau telah berjaya meminta 'duit' raya dari aku. Macam tahu-tahu KWSP aku sudah masuk. Itu untuk rumah la wahai Kuda Putih ku terchenta.

Pergi bengkel dengan harapan nak buat alignment sekali lain pulak masalah datang. Bab-bab tayar ni aku malas nak kompromi sebab ia berkait rapat dengan keselamatan. Aku memang 'buta tayar', tapi based kepada bacaan pada alat alignment tu menunjukkan bacaan merah pada tayar belakang.

Mamat mekanik tayar tidak puasa tu..opsss..Terangkan pada aku masalah tayar aku dan apa yang perlu diganti. Baru hijau bacaan mesin tu. Kalau tak laju macam Proton Inspira aku tak tahu la nak cakap apa lepas ni.haha..

1 comment:

laila sanuri said...

laju cam kuda la...
hehe
selamat hari raya bro!! maaf zahir dan batin..kem salam ain.