Saturday, August 6, 2011

Khairul Fahmi Che Mat + Dahlia Teck + DG48



Pagi tadi aku tengok bini aku dok sibuk tengok gambar yang berkaitan Khairul Fahmi Che Mat dengan Dahlia Teck. Haishhh..Ini la masalah kalau dah jadi public figure, ko buat apa-apa semua orang dok menyibuk. Ntah kalau suatu hari nanti kalau aku jadi public figure, aku tutup gate pakai boxer mesti ada orang snap.haha..


Tapi yang lagi buatkan aku hot adalah DG 48 sekolah bini aku nak buat EMPAT kali majlis persaraan beliau. EMPAT..aku ulang EMPAT!!!!!.. Siapa yang akan bersusah-payah nanti? Ye, cikgu-cikgu. Punya tidak mahu ganggu persiapan persaraan beliau, buat Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP) hujung minggu depan..Yang pelik cikgu senior semua mak(ramai cikgu perempuan) turut..pathetic. Habis musnah punah perancangan aku. Bajet untuk majlis tu dapat dari mana? Wallahualam..

1 comment:

fajridil adha said...

perh.. 4 kali.. mengalahkan persaraan Edwin Van De Sar

**Glory Glory MU.. hehe