Thursday, May 26, 2011

Tapak Kejadian Brek Kecemasan


Pagi tadi aku guna gear rendah sewaktu melalui kawasan kejadian semalam as precaution. malang tidak berbau. Lagipun Zaheen sudah 90% sihat. Kesihatan anak berkadar langsung dengan emosi positif dan berkadar songsang dengan emosi negatif.

Lagipun emak aku kebetulan datang Pasir Gudang. Nenek mana tidak risau tengok cucu tidak sihat especially cucu ke-21.haha. Lagipun mak aku cakap nak jaga anak aku senang. Pagi tadi pun Zaheen tertidur masa mak aku pegang.

FYi, DG48 'kebanggaan' bini aku ada beri ceramah induksi.Seperti yang aku jangka, drama RON95 telah menjadi kenyataan. Siap berulang kali cakap kerajaan tanggung RM18 billion untuk subsidi. So what? That's government responsibility to take care of the people. Selalu suruh rakyat jimat-cermat tapi kerajaan sendiri tidak jimat-cermat. Pathetic...

Sekian.

No comments: