Wednesday, April 13, 2011

Opera Cina


Pernah tengok opera cina? Aku jadi 1/2 opera cina masa kahwin dulu. Malu?!..Aku perasan masa tengok gambar dalam kamera. Make-up artis ni ada nama la sebab selalu make-up orang fotografi.


Aku memang anti dengan make-up artis ni tapi why wasting time hating someone..Aku jadi anti kalau teringat la..haha.. Aku rasa tidak setimpal dengan bayaran yang di minta. Dan apa yang mampu keluar dari mulut make-up artis ni..SORRY...I thought..bla...bla...bla..some lame retorik explanation regarding make-up which i truly doesnt understand.

Aku dah lama nak cerita benda ni tapi asik tertangguh..hehe.. Semua orang nak lihat segak bergaya masa kahwin, betul tak?!..Pulak yang tengok aku lepas make-up tak beri komen yang jujur.huuuhhhh.. Terkilan pun ada sebab tak kelihatan superb masa kahwin tapi keep looking forward, never looked back.

p/s: jangan tanya nak tengok gambar tu? makan kaki cagu bangla packing tempat aku karang!!..

4 comments:

Syima Emi said...

aku dah tengokkk...hehehehe

wawa pucca said...

Aku selalu tgk haha

jiwa sifar said...

demit..haha..

NURUL AIN said...

ala..cian nye suami i ni...apepon..u tetap hensem di mata i ok?:) LOVE U:)