Saturday, February 19, 2011

Festival Layang-Layang Sedunia Ke-16 2011 - Bukit Layang-Layang, Pasir Gudang



Bukit Layang-layang dah makin sesak aku tengok setiap petang. Mana tidak, orang ramai datang nak lihat layang-layang. Aku memang tidak berkenan pergi tempat orang yang ramai.haha..Nasib esok hari terakhir.

Aku nak salahkan festival ini sebab ada hamba Allah ni yang sangat-super-duper-dewa kedekut haji-bakhil-tahi-hidung-super-duper-dewa masin yang kemungkinan akan 'berteduh' di rumah aku walhal aku dah kasi tahu mak aku sedang 'bercuti' di rumah aku. Gaji besar tapi sewa hotel-super-duper murah kat Pasir Gudang pun tak mampu..eh silap, bukan tidak mampu tapi kedekut. Aku bukan tak bagi..eh memang tak bagi bermalam sebab aku perlukan REHAT lebih-lebih lagi aku dah tahu perangai hamba Allah laki bini ni serta anak-anak mereka.

Sekian untuk hari ini.


p/s: mintak-mintak hamba Allah tu tidak jadi datang..

No comments: