Friday, June 11, 2010

F50 ADIZERO SPEED CHALLENGE

Setiap pasukan memerlukan kelajuan & ringan, dan kami ingin ANDA untuk menunjukkan betapa cepat anda! adizero F50 adalah boot paling ringan yang pernah dibuat oleh adidas, tapi kami ingin kamu mengalaminya sendiri ketika kamu bermain bola dengan mereka! adidas adalah membawa anda adizero F50 Speed Trial, sebuah karnival bola sepak yang menyemarakkan demam Piala Dunia, jadi ikut dan alami apa yang sebenarnya Fast Football!

Daftar sekarang untuk salah satu kategori ini dan anda berpeluang untuk memenangi voucher adidas , cenderamata eksklusif FIFA 2010, bola(mini) rasmi Piala Dunia 2010 "Jabulani" dan FIFA EA Game jika anda adalah pemain terpantas dalam kategori usia anda.



Lokasi :

  • adidas Mid Valley, Kuala Lumpur - 9th-13th June 2010


  • Sunway Pyramid, Selangor - 18th-20th June 2010


  • adidas Pavilion, Kuala Lumpur - 25th-27th June 2010


  • 1Borneo, Sabah dan Sarawak - 25th-27th June 2010



  • Jusco Tebrau tak termasuk ke ek?!..haha..Tapi perlawanan pertama Hydro FC lawan MMHE(jiran belakang rumah aku keje MMHE..ok takde kena mengena) dalam Liga Industri Pasir Gudang 2010 aku tidak dapat sertai sebab balik Segamat untuk sambut hari lahir mertua..Hadiah pak mertua belum beli lagi..mak mertua setel..Ntah dapat ke tidak aku guna Reebok Valde Pro aku tu sebelum liga tamat ek. Nasib Tiempo Buffer ada.

    Pendaftaran F50 ADIZERO SPEED CHALLENGE di sini.

    3 comments:

    laila said...

    aduh!..aduh!..pasal bola ke ni?..aduh!..terus aku pening...(padahal tak paham pun ,tak amik port pun pasal bola heheheh)

    ainazliena said...

    mrajinkan diri tuk klik nuff..apasal ler tido jek...eheh lawak ler muko ko time mudo dolu2..cam budak baekk gitu..

    jiwa sifar said...

    laila - bola berkait rapat dengan lelaki.TQ.

    nana - baek?thanks 4 the compliment.hehe..