Wednesday, December 23, 2009

aku adalah suami orang




baru dua minggu aku bergelar suami orang.

sibuk kemas rumah yang aku & bini aku sewa.

ntah biler dapat duduk pun tak tau sebab memang kosong je rumah tu.

amat menjengkelkan pemandangan aku.

yang ada cuma hadiah-hadiah kahwin.

2 comments:

Farfar Ghazali said...

oit soul, congrats...aku tau aku terlambat tp aku wish jugak. kem salam kat bini kau cakap kat dia congrats jugak. semoga kekal sampai ke cicit, piut dan seterusnye...

encik azuwan said...

tq2..tau cikgu cm ko & bini aku ni bz..haha...lg2 awal tahun..ngajo leklok..