Tuesday, October 23, 2012

Kompelin

Aku baru perasan makcik-makcik kilang ni memang banyak kompelin. Owh ya. Kilang aku memang ramai makcik dan tiada gadis untuk mengindahkan pandangan dalam kilang..

Masa mula-mula masuk dulu soalan cepu emas perlu dijawab. Tahu apa soalan cepu emas tersebut? Sudah kahwin belum. Jawapan aku mesti la jujur. haha. OK berbalik kepada kompelin makciks dalam kilang ni. Cuba kau bayangkan telefon yang selalu dieorang guna pun jadi mangsa. Menyemak la. Sempit la. Itu baru barang depan mata belum lagi sistem SAP tu.

Sistem bangang la. Menyusahkan orang lah. haha. Nasib aku bukan software punya orang. haha. Kadang-kadang kelakar dan menyakitkan hati. Ada satu department ni aku memang dah aim. Dua orang je yang macam cilake perangai tapi yang makcik tu cilake kuasa dua.

Sikit-sikit terus email HOD aku. Aku dengan department lain ok je. Takde sampai CC emel ke HOD aku bagai. Macam aku ni tak buat kerja(sekarang memang tak buat kerja sebab tengah tunggu lori clear nak tukar PC) langsung. Aku dah lama aim makcik ni sejak aku pernah bawa kek kasi finance department. Dia sound aku tak kasi dieorang pun. Aku kasi finance department sebab suka hati aku la nak kasi sesiapa kek tu.haha. Lepas tu makcik ni terus tunjuk kek die buat dalam phone die. Die cakap die pun pandai buat kek. Apakah? Aku rasa sekian kompelin untuk minggu ni.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha.

No comments: