Monday, March 19, 2012

Jeritan Zahir

Masa balik dari Segamat semalam hampir kemalangan dua kali. Yang pertama anjing melintas jalan. Yang kedua kereta di kiri tiba-tiba menukar ke lane kanan ketika aku cuba memotong kereta itu dalam double lane sebab nak elak jalan tak elok.

Projek IP phone sudah nak start. Bantai OT sampai gaji 10k la lepas ni.haha..Cepat betul aku tukar topik. Ya ini perlu sebab cara ini adalah salah satu cara berkesan untuk mengelak perang mulut suami isteri. Faham?!..haha..

Sebenarnya tiada apa nak cuba aku sampaikan hari ini. Buffered earning tengah banyak so post je la.haha.. Akhir sekali untuk tatapan bersama. Netbook yang emak aku dapat free kemudian kasi pada aku. Windows 7 Pro tu. Terus sayang aku nak down-grade jadi Windows XP. Tapi aku dah 'hadiah'kan Netbook ni pada isteri terchenta sebab laptop Acer 9 tahun dah almost barai.

No comments: