Monday, February 27, 2012

Tehcik Tidak Sihat

Hari ini ambil halfday sebab hantar Tehcik yang dah dua tiga hari tak makan. Troy je yang perabih makanan Tehcik. Siot punya Troy. Permas Animal Klinik tutup so aku main redah sambil tanya member aku yang tau area Johor Jaya. Nasib Jumpa Klinik Veterinar Wondercare.

Masuk-masuk ada seekor anjing yang besar bagak. Spesis apa aku tak tau tapi Zaheen kalau tengok mesti suka..haha..Tehcik aku biarkan kat klinik tu sebab aku kena masuk 12.30 tengah hari. Sempat borak dengan seorang mamat ni. Dia tunggu kucing birman dia nak beranak. Birman dia tu mengawan dengan kucing almarhum sultan Iskandar. Gempak bukan?!..Dia tengah pegang salah seekor anak kucing birman yang baru dilahirkan tapi sudah mati.


CT dah hilang, sekarang Tehcik pula sakit. Aku rasa Tehcik kena hantar balik Segamat. Kawasan rumah baru aku ni bandar sangat. Mungkin tidak biasa dengan keadaan sekeliling lagi-lagi dekat dengan kedai. Entah dia makan apa kat sampah belakang kedai sampai berak cair. Lemah je tapi still nak mencakar sofa bini aku.

Semoga Tehcik kembali sihat dan aktif dan buli Troy habis-habisan. Amin.

No comments: