Monday, February 20, 2012

Menangi Ford Ranger T6 || The Malaysia Ranger Challenge


Aku tak dapat bayangkan kalau menang Ford Ranger T6 ni(angan-angan kena tinggi, percuma pulak tu). Kalau bini aku drive pergi sekolah mesti gempak. Balik Segamat boleh angkut durian-durian marvelous banyak-banyak.

Zaheen kalau banyak songel aku letak kat belakang.hehe..Kalau setakat bonggol-bonggol ni, bini aku boleh redah 180km/j atas bonggol tu xde hal.

Cara untuk menangi 4x4 ini adalah dengan menulis tidak lebih 1000 patah perkataan tentang bagaimana anda uji Ford Ranger ini ke tahap maksimum. Boleh juga letak video tidak melebihi 100MB. Sila hantar idea bernas anda di The Malaysia Ranger Challenge sebelum 31 Mac 2012. Jika terpilih dari 5 finalist, segala cabaran yang anda senaraikan akan dilaksanakan. Jadi berhati-hati dengan cabaran yang anda lontarkan.

Aku macam nak masuk tapi takut menang. Yela, kalau menang sudah tentu dapat 4x4 ni. Car porch aku kancil dua biji muat la, kalau SAGA dan Ford Ranger ni confirm motor, penyidai baju serta gerobok kena letak luar pagar....owh aku dalam dilemma....

No comments: