Monday, November 14, 2011

SPM 2011

Dah sembilan tahun meninggalkan SPM. Tahun ini isteri terchenta kembali ke SPM tetapi bukan sebagai calon tetapi sebagai pengawas peperiksaan. Dulu masa aku SPM, dapat balik paling lewat sebab kertas akaun paling last. Budak yang ambil kertas biologi semua 'bakar-bakar' tak payah study. Macam haram bakal-bakal doktor(gelaran untuk budak ambil kertas biologi) ni. Padahal masa dieorang study aku yang selalu kacau dieorang menghafal term-term dalam biologi tu..haha.


Semoga dapat mengawal calon-calon SPM di SMK Seri Alam tu. Adik ipar aku, aten pun menduduki SPM hari ini. All the best juga untuk beliau.


Esok dapat kunci rumah..weeeehoooo..Semalam ketika melawat rumah sudah ada seekor kucing jadi 'jaga' rumah aku..rumah aku ada pelaris kucing ke?...~


p/s: kelmarin pre-birthday...semalam birthday..hari ini post-birthday......pengsan..

No comments: