Wednesday, March 23, 2011

CONTEST KUCING PALING COMEL


Terjumpa contest ni ketika Google pasal Birman(kalau ada sesiapa bermurah hati nak kasi aku Birman seekor?!) which is baka kucing idaman aku. Kucing yang aku ini bernama Tehcik. Ada sorang member sekolah aku, Aisyah Amir cakap nama ini classical.haha..Berasal dari nama Puteh dan Kecik. Sebenarnya ada seekor lagi kucing baka Maine Coon bernama Puteh (jantan) yang sangat bini aku manjakan sampaikan kalau sakit makan kena suap.


Sebab nama Puteh unavailable, ahli jawatan kuasa kucing Basiran memutuskan memberi nama Tehcik. Hasil gabungan Puteh dan Kecik. Tehcik ini kacukan Suri (Maine Coon betina..sekarang sudah mandul) dan Teleng (kucing kampung tidak sedar diri..haha..). Teleng ni bapa tidak bertanggungjawab.. seriously!!!..Tahu sedap je..Yang tolong jaga anak Suri adalah Puteh (telah mandul). Puteh punya stress handle anak Suri sampai mata hitam jadi sebelah kecil dan sebelah besar. Ini adalah kisah benar belaka. Hasil ketidak-tanggungjawaban Teleng, jumlah ada SEMBILAN. ppfffttttt..

Panjang sangat dah ni aku kasi intro. Aku letak gambar Tehcik yang.....


Amacam?!..Boleh menang tak? RM50 tu kalau menang, boleh beli BlackWood dan Royal Canin 33 repack. Tengok ekor Tehcik ni macam pemegang payung aku tengok. Pantulan lampu pulak macam ekor Tehcik tengah pegang light-saber Jedi..haha..

Aku nak tag:

1- Isteri aku
2- Ekin
3- Aboo

p/s: ini kucing bini aku..haha..kalau bini aku nak masuk kena letak kucing lain..CT atau Puteh=p ::evil mode::

4 comments:

laila sanuri said...

comel2..

jiwa sifar said...

ade chance menang ni.haha...

apislerr said...

timekasih sbb join contest ni.
goodluck;)
blog apisv2

Akhelaken said...

oh dah tamat ke contest ni? comel kucing :)
*encik,bole xbuang verification kat komen ni? xgemar betul sbb mata kurang jelas,ok slm kenal