Wednesday, February 3, 2010

Blog Kutuk Cikgu

Khas buat cikgu fara yang telah melaporkan kes murid kutuk cikgu. Aku sebagai suami seorang pendidik aka guru aka cikgu telah melakukan terjahan terhadap blog ini. Kadang-kadang platform blog ni telah disalah gunakan oleh mereka yang zalim. Tahu apa maksud zalim?!..Pandai murid-murid..Meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya. Sila jangan misinterpret logikal ayat ini. Sama juga seperti firman Allah yang bermaksud "Jangan kamu menghampiri zina". Opss..Kembali kepada budak bawah umur ini..

Nama murid ini Aten. Cuba teka tajuk blog budak bawah umur ini?!..Fuckin shit story of Aten.

Walaupun dia sudah delete blog dia tapi terima kasih kepada Encik Google aku berjaya mengesan kembali tintaan si Aten ni.

Sila baca apa yang Aten ni tulis sampai habis OK..itu pun kalau sanggup..haha..korang akan faham bila sudah baca tintaan Aten ni.

Bacaan 1
untuk cikgu-cikgu yang masuk kelas Aten
Bacaan 2
untuk cikgu fara..hehe..bajedd lawa:p

sudah baca?!..cumpaa sakit hati kan..haha...memang gagal aku rasa Bahasa Melayu dia ni...harap-harap tidak la. Cikgu fara, ko boleh print & kasi tindakan disiplin kat budak ni. ke nak Cikgu Ain aka penolong guru disiplin yang settle kan perkara ni?..hihi..

Kalau aku ada mesin masa AJ Time Traveller, aku akan hantar Aten ni ke 30 tahun lepas supaya dia lebih menghormati guru. Aku nak cakap lebih-lebih pasal Aten ni pun tak guna..harap dia akan berubah & sedar apa yang dia buat salah. Ni baka-baka aduka taruna & guttermalaysia la ni.

Hari ini TPM Malaysia Tan Sri Muhyiddin Yassin akan menjejakkan kaki di salah satu sekolah di Pasir Gudang ni untuk rasmikan apa ntah. Semua guru-guru di sekitar Pasir Gudang wajib hadir ke sekolah di mana tempat perasmian ni termasuk la cik siti intan payung aku. Patut la banyak jalan sudah dibaik pulih gitu. No wonder laa..persona non grata..sebab dia la Johor sudah tidak cuti hari Jumaat. Thanks Tan Sri.

Knowledge is power!!..

7 comments:

Fajridil Adha said...

aten tu ada masalah mental dan hati. sama gak mcm atok dia si lebam mudin. hehe. dah baik2 cuti ari jumaat, dia mansuhkan plak. tu yg makin lebam muka dia..

Farfar said...

soul:
ko mmg power. siyes ko hebat.
tengs untuk post kau kali ni.
hari tu masa blog dia still boleh bukak masa dia belom balik sekolah aku dah save page blog dia tapi kat laptop cikgu mana ntah.
pastu cikgu tu print bawak g jumpa pengetua. tp ko tau, budak tu kene gantung sekolah je.
baik betul hati budi cikgu2 kat sini.
persoalannya:
masih mampukah cikgu yang dikutuk tu nak ajar dia?
kalau cikgu ain si penolong guru disiplin (wowo garang ooo) dia buat ape?

wawa pucca said...

babi jd babie?

haha
aku tak paham ayat dia dowh
pening

jiwa sifar said...

fajdril: mmg saket jiwa raga si aten tu.aku yg bc ni lagi saket hati.

fara: biase2 je..*kembang..kuncup..cikgu ain ni saiko sket..haha..xpasti denda ape.

wowwa: cumpaa aq un tapaham..haha...

Melissa Mazlan said...

seryes buat sakit otak je baca ayat aten ni.

jiwa sifar said...

dari otak turun ke hati..huhu..

budak2 zaman sekarang.

farah fadhil said...

mmg sakit otak gile bace ayat die.
aku xtau ape nk jd dgn BM masa depan nnt.