Tuesday, October 8, 2013

Doraemon Episod Akhir

Dulu cerita Doraemon ni waktu maghrib. Arwah abah aku selalu paksa aku miss cerita ni sebab kena pergi masjid.haha.. Budak sekarang mana layan cerita ni. Dulu sanggup berebut turn untuk pinjam komik ni dari member aku. Selain tu, Mutiara Naga dan Misteri Naga juga menjadi lejen waktu tu.

Siapa ada beli komik ni melalui pos nescaya akan ada ramai kawan sebab semua nak baca komik ni. Aku pernah beli guna pos. Kawan aku pun pernah sampaikan guna duit syiling masuk dalam sampul surat. Tapi aku up-to-date banyak guna wang pos. Mangsa? Arwah abah aku la, aku yang suruh beli.haha..Anak bongsu kan, mesti dapat punya..kah.

Jom layan. Jangan mengalir pulak air mata part yang hujung-hujung.


Beberapa tahun kemudian....

sumber: http://anneliciouss.wordpress.com

No comments: