Sunday, April 8, 2012

Terlebih Jawab Soalan


Tadi pergi Kip-Home-Mart beli tinted untuk tandas dapur. Singgah kedai Acer nak tanya pasal netbook. Masalah aku AOD270 aku format dari Windows 7 Pro kepada Windows XP then driver memang tiada so upgrade balik kepada Windows 7 Pro. Tapi Win7 aku belum activate. So aku tanya Service Centre Acer boleh activate Windows 7 Pro aku tak.

Dia cakap tak boleh sebab Acer hanya cover hardware. Tiba-tiba masuk Bill Gates, kalau Windows 7 kena virus Bill Gates tak tanggungjawab bla..bla..bla..Masuk air ape budak ni. Dah netbook ni dah preloaded dengan Windows 7 Pro, mesti Acer yang setup dari kilang. Nasib tengah dukung Zaheen, kalau tak memang sia-sia kena basuh. Cakap je la tak boleh, ini kau nak tunjuk pandai sampai Bill Gates tak datang tengok Windows yang kena virus.

Lepas beli tinted register Yes sebab TM entah bila nak pasang Unifi di kawasan aku.

No comments: