Thursday, September 27, 2012

Kesihatan Perlu Di Jaga

Minggu ni ada kempen SHE. Ada pemeriksaan percuma dan tambah RM10 untuk periksa kolestrol. Nurse tu cakap aku punya blood pressure rendah aka hypotension. Patut la aku rasa sejak dua tiga menjak ni rasa macam lemah. Tapi Badminton malam ni still ON.


Masa nak check gula, nurse siap cakap punya susah nak amek darah aku sebab blood pressure rendah. Esok lusa nak pergi check blood pressure aku ni sudah normal belum. Tapi aku rasa macam belum normal tapi badminton malam ni still ON(ulang lagi).

Kempen SHE ni ada buat pertandingan poster dan aku dapat saguhati. Voucher RM20 je. Alhamdulillah rezeki anak kedua. chewah. Yang menang semua guna lukisan tangan dan warna guna pensel kaler. Aku yang beriye guna Photoshop bagai dapat saguhati je. Tahu aku guna pensel kaler Zaheen.
satu Malaysia.
p/s: Nuri Sahin pun sedap nama untuk anak lelaki tapi Sahin tu maksud dia helang..Nuri pula cahaya.. LOL

No comments: