Tuesday, March 6, 2012

Tehcik vs Rogue(X-Men)

Hmm...Tehcik akan pergi dari rumah baru suam-suam kuku ni sebab jiran kompelin sikap kucing Tehcik . Mula-mula si dia kompelin pada mak mertua aku. Yang aku geram tu si dia seolah-olah tidak menerima keadaan di mana jiran dia membela seekor kucing. Ayat si dia - "Rajin bela kucing, kan busuk tahi dia dan bulu dan bla..bla..tiada masa...bla..bla..". Kalau tidak suka kucing pun cakap je saya allergic dengan kucing...bla..bla..Kalis la sikit. Kita hidup berjiran kena la saling menghormati. Dulu masa pindah jiran aku ni selamba bakar kotak-kotak kat seberang jalan depan rumah. Nasib asap tak masuk rumah aku, kalau tak memang free la ke 'basuh' dengan aku.



Last weekend, si dia kompelin direct dengan aku. Susah kalau bahasakan si dia ni..aku namakan si dia Rogue dalam cerita X-Men sebab uban dia ada satu bahagian je..LOL..Rogue kompelin Tehcik suke duduk atas seat motor(cakar-cakar), lalu atas sidaian dan duduk atas kereta. Aku rasa macam nak keluarkan kuku adamantium Wolverine aku je dan scimitar right(siapa tengok Real Steel faham maksud ni) kat Rogue.

Demi menjaga keharmonian jiran tetangga, aku telah membuat keputusan menghantar Tehcik ke Segamat cuti sekolah ini nanti. Troy aku tak hantar sebab Troy memang 'merempat' kat rumah aku..haha..Troy ini kucing tiri aku sebab aku memang selalu lebihkan Tehcik..jahat gila aku pilih kasih.


p/s: hujung minggu ni balik Segamat hantar Tehcik...hmm..

No comments: